Lite om allt

Nu är det inte mycket kvar av veckan, det blir lite allt möjligt att göra. Ska jobba ikväll igen, träffa Jeanette imorn och gå på IKEA med henne, lite skola på det o sen är det helg *woho* Imorn får jag veta om jag ska sjunga på ikano på lördag, spännande!

Jag har inte bestämt mig för om jag ska festa i helgen eller inte, det var faktiskt typ 2 månader sen jag festade sist. Carina och Jenna skulle ut i helgen men jag minns inte vilken dag det var. Malin ska ut också, fast jag tror hon ska ut båda dagarna.. Sofie var nog sugen på utgång också. Sen blev jag och Christian bjudna på en fest på lördag hos hans jobbarkompis. Mycket fest på en gång! Problemet är bara att jag ev. ska sjunga på lördag ju, och då är det inte så kul om jag är bakis. Sen ska jag jobba på söndag o då vill jag inte heller va trött o bakis.. I-landsproblem...

Nästa vecka är det lov, så jävla sköööööööönt! :) Jag ska dock försöka plugga rätt mycket matte för om jag inte klarar matten kommer jag inte in på universitetet =/ Sofie åker till Trysil på onsdag så då blir jag hundvakt. Pappa och Sara kommer nog samma dag och hälsar på. Det ska bli kul att träffa dom och så kanske jag kan sno lite mattehjälp av pappa. Även om han kanske inte är så pedagogisk i sin utlärning är han rätt duktig på matte. =P

Nu ska jag snart städa och hoppa in i duschen, men först ska jag se om jag fattar hur man söker till universitetet.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Har luskat fram nr. till syon som är jättesnäll. Lotta Lindgren heter hon & har nr 013-282004 :)



Fäääst på Hg den 24, tycker du & Sofie ska komma då :) Ja har tackfest för kravalentine med sittning då men ni kan väl komma dit efteråt?



kraaam

2009-04-09 @ 22:55:03
URL: http://noija.blogg.se/
Postat av: moster

Hej suddagumman. Dags för den där lunchen som aldrig blev av?

2009-04-11 @ 22:32:29
URL: http://magoosans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0