SOF, Liu och Made in Sweden

Igår efter skolan åkte jag hem och lagade lite mat för att ladda batterierna inför dagens bravader.

Jag och Edith gick till campus typ 13.30 och började köa inför SOF-biljettsläppet. Edith som inte behöver köa för biljetter gjorde mig bara sällskap, men gick kl 15 då Carina och Jenna kom förbi och satt och köade med mig. Vi satt och spelade kort och chillade. Typ kl 17 kom Elenor och joinade, en halvtimma senare kom Sofie och hon hade med sig mat och gott för en hel armé vilket var nice. Carina stack iväg nån timme och byttes av av nån kille, men hon kom tillbaka sen. Så där satt vi alla och åt massa gott och spelade kortspel efter kortspel. Det var riktigt trevligt! Christian kom och hämtade mig och Sofie 21.30. Elenors två kompisar kom och bytte av under natten. Jag var sjukt trött när jag kom hem till Christian! Jag satt från 14.00 till 21.30 *puh*

Väl hemma hos Christian blev det mys i nytvättade lakan med en film. Vi såg butterfly effect, bra film!


Jag  borde väl uppdatera om annat, det känns som att det var ett tag sen jag skrev sist. Jag kan inte påstå att det finns så mycket att uppdatera dock =P Jag är uppskriven på en till kurs på komvux precis så nu får jag mer pengar, woho! Det är ju dags att söka till universitetet nu också, om två veckor är sista ansökningsdagen. Allt är så krångligt bara. Förr har man sökt på ingångar men nu verkar det vara så att man söker på årskurser typ, vilket suger eftersom att jag inte har nån aning om vilka åldrar jag vill jobba med ju.. Måste snacka med min syo och se om jag har missförstått allt.


Vet inte om jag har berättat att jag har sökt till en "sångtävling". Made in Sweden är på turné nu och då har dom ett litet evenemang i samma veva. Två personer från varje stad dom besöker ska få uppträda inför publik och inför Laila Bagge och/eller Anders Bagge. I Linköping är det på lördag i Ikanohuset och jag har då sökt =) Jag får veta på Fredag om jag är en av dom två utvalda i Linköping. Lite nervöst men kul! =)

Önska mig lycka till!

Kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0