Sommarplaner

Förutom att jobba på McDonalds nästan hela sommaren ska jag försöka komma iväg på någon slags semster med min kärlek. Igår satt jag och kollade efter sista minuten-resor för att se vad de ligger på ungefär. En vecka i Cypern. Dubbelrum. Frukost ingår. ca 1800 kr. Hotellet var dessutom fräscht. Waaa! Vi hade fått det om vi hade åkt idag.

Idag pratade jag med en vän från England, som bor i Cypern. Jag lärde känna henne sommaren 07 när jag jobbade i Cypern. Natalie heter hon. Vi började prata om sommar och semester och plötsligt bjöd hon hem mig och Christian till sig. Fick veta att hon och hennes pojkvän bor i en villa där det finns mycket plats över.

Jag ska se över min ekonomi och prata med Christian. Det är nog det billigaste vi kan komma undan med till en utlandssemester. Det vore för jäkla trevligt att träffa Natalie igen!

Jag hoppas att det blir av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0