Älskvärda människor

Jag har precis läst igenom hela min blogg och insåg då snabbt att den är väldigt osammanhängande. Om intresset för mig och människorna i min omgivning finns för en total främling så skulle inte bloggen hjälpa till sådär jättemycket.

Jag har ett mission att skriva i bloggen varje dag och hoppas att jag kan hålla det den här gången. Därför tänkte jag nu berätta om mig och människorna i mitt liv och samtidigt hoppas att intresset för detta existerar någonstans där ute.

Jag är Hanna. En framtida förskole- och lågstadielärare som utbildar sig på Linköpings universitet! Jag älskar att sjunga och hatar att vara själv. Jag pratar mycket, ofta om mig själv tror jag. Jag tycker om att skratta men gör det alldeles för sällan. Jag är väldigt petig och noga med en del saker. Jag har en stor tendens att gnälla utan att vara medveten om det. Jag har enorm barnlängtan.

Jag har en stor familj som jag älskar. Mamma Monica, pappa Urban, syster Sofie, syster Malin, syster Sara och hunden Viggo. Mina päron och lillsyrran bor i Stockholm. Det är synd, jag saknar dom ofta. Sofie, Malin och Viggo bor inte långt borta och det är jag glad för. Jag har på senare år förstått att inte alla har så nära relation med sin familj som jag har. Känner mig lyckligt lottad!

Jag har en underbar sambo, Christian, som jag också älskar. Till skillnad från min älskade familj är det inte obligatoriskt för honom att älska mig trots mina bra, men främst mindre bra egenskaper. Det älskar jag honom för! Jag är nog inte lätt att vara med alla gånger. Han är snyggast på jorden också, min kille.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi måste inte älska dig, vi vill :)



Och du är väl inte gnällig heller? Nu har nog någon lurat dig ;)



Kram

2010-05-13 @ 21:14:17
URL: http://missmwib.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0